En dag utan bekymmer

Ännu en natt utan sömn. Jag visste att jag inte skulle ha tagit den där power napen vid 18:00 idag. Men det var riktigt svårt att hålla ögonen öppna. Är riktigt trött nu också men det finns inte så mycket att göra åt det mer än att försöka sova.

Dagen har trots allt varit otroligt trevlig, dock blev det ingen fika för mig, synd. Det bästa med dagen var nog att jag och Amanda blev bjudna på hemlagad mat och vi behövde inte göra ett dyft. Nästan lite vardagslyx som jag skulle kunna lära mig att leva med!

Imorgon nalkas ännu en skoldag med redovisningar. Det ska bli intressant att se hur jag överlever den dagen. Det blir nog till att ta med en bok att läsa. Efter det så blir det ett kärt återseende med Adde! Som jag har saknat karlen.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0