Sjuk

Jag har haft en sån tur som har blivitt omhändertagen den senaste tiden. "Om du är sjuk så kan jag ta hand om dig" fick jag höra. Och när man är sjuk är det i princip det bästa som finns. Jag pendlar mellan feber och att bara må allmänt dåligt. Igår somnade jag halvvägs igenom Pirates of Caribbean - The curse of the black pearl. Men som vanligt så sov jag så himla ytligt så jag vaknade när Stephan skulle slänga ut nycklarna till Amanda. Och som vanligt så drabbas jag av någon form av panik och kan inte andas för att det är för varmt. Så fönstret åker upp. Så inatt har jag sovit med ett öppet fönster för att kunna andas, samtidigt som jag typ har stulit all värme från S för att inte frysa. 

Nu sitter jag ensam hemma, täppt i näsan, feber och huvudvärk. Imorgon har jag obligatoriska saker i skolan, men vi får se om jag går. Motivationen till skolan är inte så stor med tanke på att jag inte vill plugga det här längre. 

Nej, nu ska jag anmäla mig till högskoleprovet och sen ska jag krypa ner i sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0