Fiskande ballonger

Nu glömde jag ju skriva det viktigaste... 

Idag var jag på ett möte med programutskottet på KI (förstår fortfarande inte varför jag är så aktiv när jag ändå ska sluta snart) och när jag kommer dit så har bästa Petra köpt en heliumballong till mig, Ana och Jonas. HUR roligt som helst. Så under mötets gång så satt vi och lekte med heliumkatten (jonas ballong) samtidigt som vi blåste såpbubblor, som jag också fick av Petra. Kände mig som fem år igen, helt klart det mest uppiggande idag (förutom frukosten). 

Och NU har jag anmält mig till HP. Känner mig vuxen som friviligt anmäler mig och betalar för ett prov. Förhoppningsvis så kan jag komma in på det jag VERKLIGEN vill nu. Mitt hjärta slår lite extra hårt när jag tänker på att jag snart kan börja söka utbildningar. ÅH, så glad! Minns inte sist jag var såhär taggad på något. WIIIIIIIIIIIIE. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat, saknar dig och oss, puss ....

2012-02-16 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0