if i can do this, i can do anything

Idag fick jag besked om att jag klarade en komplementeringsuppgift och det innebär att i sommare (eller ja, de sista två veckorna) så har jag tagit 16 hp! Det är helt sjukt. Jag har skrivit två tentor och en labbrapport och klarat det trots allt som har hänt i det privata livet. Kan jag klara det så kan jag fasiken klara vad som helst, så känns det nu i alla fall.

Jag är så sjukt stolt över mig själv, för att jag inte gav upp. Äntligen börjar jag hitta tillbaka till mig själv. Min kämparglöd börjar komma upp till ytan igen och jag har saknat den. För att inte tala om min envishet!

Det enda som jag måste försöka få tillbaka nu är glädjen, jag måste sluta vara så bitter! Men nu när jag vet att jag är mig själv igen så ska nog det lösa sig också! 

Åh, jag är så glad! 
Äntligen känner jag igen mig själv. 

Who need boys when you can feel like this? Haha. 


Kommentarer
Postat av: A

Visste jag väl att du skulle fixa;) Du måste bara börja tro på dig själv. DU KAN!!!!! Din enda fiende är din egen misstro mot dig själv. DU ÄR SKITDUKTIG!!!!!!! Snyggt kort på dig!!!

2011-09-14 @ 06:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0