I will lead you home

Under den senaste tiden så har kampanjer för Ung Cancer cirkulerat runt på bloggar och facebook, jag har själv lagt upp klippet. Jag tycker att det är fantastiskt sätt att nå ut till folk, att beröra. Jag tänker inte hymla med att jag sitter och gråter som ett litet barn varje gång jag ser klippet. Dels för att det är så hemskt att det kan hända alla och att det kan hända när som helst. Men sen så tycker jag att musiken som spelas i klippet är så tilltalande, det är verkligen helt rätt. Så därför var jag tvungen att leta upp sången. Och här har ni den: I will lead you home. Så vacker och så talande.


Kommentarer
Postat av: A

En av mina arbetskamraters dotter är med i den filmen. Hon fick reda på att hon hade bröstcancer i januari i år och opererades i februari. Håller med om att filmer både berör och rör en. Kram

2011-09-10 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0