Att vara med överallt

Varje solstråle känns verklige som sommarens sista. Nu är det ingen tvekan om saken; hösten är här. Det går inte att förneka att även hösten kan vara underbar och för att inte tala om vacker! 

Idag har det varit en rätt så lugn dag, jag hade bara ett seminarium och efter det åkta jag in till stan för en fika med tjejerna. Det var riktigt mysigt att sitta och snacka skit över en kopp kaffe. Imorgon blir det däremot en lite mer hektiskt dag då jag ska in till stan för att shoppa lite saker till en pub som ska arrangeras på torsdag, sen blir det systemet, hem och plugga, duscha för att till sist nå slutstationen på Frihamnen där det är Idol som gäller. På något sätt måste jag hinna kontakta en massa holländare vars kontaktuppgifter jag inte har och planera en utflykt till Fotografiska. Svart på vitt så kanske det inte ser så fantastiskt jobbigt ut, men det är en hel del som måste göras! Men det är bara roligt! Jag älskar när det händer grejer och jag inte bara kan stanna i sängen hela jäkla dagen och sega. 

Jag bjuder på en bild från solivk, visst är den fantastisk? Ibland lyckas även en gammal Iphone ta imponerande bilder. Sommarens sista stråler eller kanske höstens första?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0