Att drömma

Jag ligger i sängen och försöker sova... jag vet inte varför jag har haft såna stora problem med sömnen den senaste tiden. Jag antar att jag undermedvetet är stressad och sjuk så kroppen påverkas väl från alla håll och kanter, haha. Hur står det till med er då? Mår ni alla bra? Lets hope so.  Jag ligger och tänker lite på det här med drömmar och olika saker som jag vill göra i livet. Jag inser att mina drömmar spretar åt alla håll och kanter, det är fasiken fantastiskt att jag lyckades välja en utbildning! En liten hemlig dröm som jag har haft ett bra tag är nog att jobba med mode (vilket man inte kan tro när man granskar mig, då jag bara ser ut som en total röra), jag skulle vilja skriva en bok eller jobba för en tidning, resa runt i hela världen och bara insupa kunskap! Eller att vara voluntärarbetare i Borneo för att rädda elefanter. Skulle inte det vara underbart? Jag tror nästan att jag ska ta och görs en saker-jag-vill-göra-i-livet-lista, lite utan ev visionboard (vilket fancy uttryck!). Maybe i'll show it to you later on. Det är viktigt att ha mål och att organisera saker så att man själv orkar genomföra allt. Oavsett vad folk än säger så tär ett misslyckande på än, för varje mål/dröm som ges upp så sviker man sig själv. Haha, och jag undrade varför jag inte kan sova... Nej dags att sluta drömma om allt och försöka sova lite istället. Imorgon ska jag på stan och försöka hitta lite snygga, men billiga, saker och sen blir det plugg för hela slanten! Sov gott vänner, Your friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0