Polisen i stockholm

Idag har jag varit hos polisen och kämpat för att skaffa ett nytt id-kort. Som det  ser ut nu så borde det gå utan större problem, ska bara faxa över lite saker till dom! Det blir grymt. Måste verkligen säga att jag uppfattar polisen här i Stockholm så mycket trevligare än i Gävle... Undra vad det beror på? Antaligen så har jag bara haft tur!

Det ska bli skönt att inte behöva känna sig handikappad framöver. Imorgon ska jag fixa alla skolkort så att det är gjort! Men nu ska jag gå och ta ut kycklingen ur frysen. Det är kyckling, bea och ris som står på schemat.

Puss!

Slänger upp en gammal bild på mannen och meningen med mitt liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0