Litteraturen som kommer rädda mig.

NU har jag införskaffat allt jag behöver till min och Jen's halloween outfit. Vi kommer gå som the blues brothers. Hur roligt kommer inte det bli? Vi har hatten, polisongerna, brillorna och kläderna. Bättre än så blir det inte. You all can call me Elwood! 

Idag har jag även införskaffat en massa böcker så nu har jag något att läsa framöver (dvs efter tentan på fredag). Jag köpte:
  • Tusen strålande solar, av Khaled Hosseini
  • David Copperfield, av allas våran Charles Dickens
  • Sist men inte minst Aniara, av Harry Martinson. Han har tydligen vunnit nobelpriset i litteratur en gång i tiden. Det är vad jag har hört i alla fall. Tror nog att jag får ta och kolla på den informationen.
Jag har en tendens att läsa ut böcker så förbaskat snabbt och jag brukar inte gilla att läsa samma bok flera gånger. Åtminstone inte tätt in på varandra. Så nu känns det bra igen! 

Okej, men nu måste jag tentaplugga. Det här är helt ohållbart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0