dagen efter

Jag mår inte som jag förtjänar, jag mår sämre. Igår hade jag en förbaskat rolig kväll och det är alltid lika trevligt när folk uttryckligen säger hur glada dom blir av mitt sällskap! Det blev en "tidig" kväll för mig (mätt i stockholmsmått). vid 02:00 började jag dra mig hemmåt. Väl vid T-centralen kommer det ett gäng 93:or som börjar snacka med mig. Rätt som det är upptäcker jag att min plånbok är borta. Det vill säga hela mitt liv. Vet ni hur låst man är utan ID-kort? Och ja, jag har spärrat alla de kort som jag kan tänka mig behöva spärra. 

Hur som helst så har jag snackat med polisen idag och han var jättetrevlig så nu hoppas vi på det bästa. Förvisso finns det inte mycket man kan göra, men det känns skönt att veta att dom försöker i alla fall. Jag förväntade mig verkligen inte att dom skulle ringa upp mig med tanke på att jag gjorde en anmälan på internet. Sometimes I love stockholm! 

Resten av dagen har spenderats i sängen med en pizza framför datorn. Det här med att plugga gick ju lite sisådär. Imorgon ska jag försök avverka några timmar på plugg och förska få så mycket som möjligt gjort. 

Nu hade jag tänkt sova, för det här är fasiken inte hållbart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0