Kontraster

Det har varit otroligt lugnt på bloggfronten den här helgen. Jag behövde verkligen en tripp till Gävle för att inse vilket liv och fantastiska vänner jag faktiskt har i Stockholm. Igår var en riktigt trevlig dag med: shopping i Valbo, poledancing uppvisning, förfest, krogen och nattmat med Amanda. Det var gött som fan. Jag hade så sjukt roligt igår, jag behövde verkligen det! ... Sen var det väl vissa som betedde sig som hormonfyllda tonåringar. Men det gav en behövlig kontrast. 

Idag gick jag på stan och hittade en helt underbar mockajacka. Jag ska se om den finns på hemsidan... snygg som satan var den och tror ni inte att den var på halva priset? Så jag fick betala 600 kr för den. Hej, lycklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0