Last memories are now gone.

jaha, då har jag precis klippt sönder mitt ex byxor. Det kändes lite som att klippa sönder de sista ''känslorna''. Nu ska ni inte tro att jag klipte sönder dom utav hatiska skäl utan för att jag behöver ett par shorts. Jag fick nämligen dom av honom när han inte längre kunde ha dom. Och jag måste säga att jag älskade dom över allt annat. Så jävla snygga byxor! Haha. But no more! Nu är dom snygga shorts iaf. Och eftersom jag inte har råd att köpa nya saker så får jag återanvända det som finns till hands. 

imorgon blir det invigning av dom om vädret är på min sida! Men innan jag vågar visa mina bleka ben så blir det till att raka dom! Så det är vad jag ska göra nu och sen sova. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0