Storhetskomplex

All in all så har dagen varit bra. Mötet gick bra och det var till och med trevligt, jag har fått lite plugg gjort även om det inte är mycket men främst av allt så var det underbart hos Donia! Jag älskade hennes hus, hennes mat, hennes humör och all som var där! 

Det var riktigt trevligt att bara sitta ett gäng tjejer och snacka om killar och allt skit som händer just nu. Och gudarna ska ju veta att det är en hel del...Men sånt löser sig alltid, håller ni inte med mig? Det finns inga problem som inte går att lösa, man måste bara komma på det rätta sättet att bemöta det. Jag hatar mig själv för att jag är så feg i vissa situationer. 

Imorgon är också en fullspäckad dag med föreläsningar, möte och sen tjejkväll på NK. Även om det är rätt så utmattande att fara och flänga överallt så tycker jag om när jag har mycket att göra. Speciellt då jag har koll på det som händer. Det är inte lika kul när det kommer en massa oväntade saker. Den här veckan är väldigt händelserik och det är skönt att man kan bocka av sak efter sak!

Jag är lite speciell på det viset att jag gillar att gå på möten, jag gillar att känna mig delaktig och som en del i något större. Jag kanske har lite storhetskomplex, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0