Solstrålar

Godförmiddag! Imorse vaknade jag inte av klockan utan av solen som sken in genom fönstret! Det blev ingen föreläsning för mig, det kändes rätt så meningslöst att gå när alla andra har suttit och sagt att han inte är speciellt bra att lyssna på och flera gick från hans förra föreläsning.  Men det hindrar inte mig från att plugga så nu hade jag tänkte gå in på Ica, köpa mig en panpizza eller ett äpple och sen åka till skolan och sätta mig! 

Det är nämligen så att jag ska på ett kursrådsmöte klockan 16:00 så då kan jag lika gärna åka in lite tidigare och få något vettigt gjort. Efter mötet ska jag ut till Donia på filmkväll! Det ska bli så mysigt! 

Nu ska jag skynda mig ut i solen! Puss på er!



Tummen ner till dåliga föreläsare som bara är monotoma och tråkiga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0