NK, jobb och möte

Underbart bemötande, trevliga människor, fina dofter och vackra färger. Det är väl lite så jag skulle vilja beskriva min kväll. Idag var det alltså tjejkväll på NK och Cornelia hade bjudit med mig och Anna till eventet. I kön satt jag och Anna mer eller mindre fastklistrade på varandra på grund av en väldigt trevligt men ... annorlunda människa. Men sen sprang vi runt som galningar, upp och ner, in och ut haha. Jag gick till en gemensam vän och frågade snällt om han kunde bättra på sminket lite. Men lite fria händer så kom jag därifrån med en grym sotning och röda läppar. 

Så dagens I-landsproblem är alltså hur jag ska ha råd med en personlig make-up artist som fixar sminket åt mig varje dag. Men jag antar att problemet kommer lösa sig i takt med att pengarna rullar in på kontot, haha. Då kommer alltså nästa problem, hur får jag pengarna att rulla in? Tack älskade Cornelia för att vi fick följa med, tack älskade Anna för sällskapet under mina svåra stunder i kön och tack älskling för sminket och det trevliga sällskapet! 

Nu är mina fötter helt döda så jag ska krypa ner under täcket och slå på big brother, haha det är verkligen pinsamhumor på hög nivå! Imorgon väntar ÄNNU en dag med möten! Men det ska bli kul.

Juste! Jag måste bara dela med mig: jag är lite smått stolt över mig själv för att jag engagerar mig i så pass mycket som jag gör just nu OCH nu har jag tagit mig ann lite fler saker. Jag ska bland annat vara med och förbättre vårat program till den grad att när HSV (högskolevärket) kommer och granskar oss så kommer de vara ofantligt nöjda! Haha. 

Nu säger jag hejdå till er med en bild på min sminkning! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: allt är fint här :) vad gör du idag? oh vad fint sminkad du är!

2011-03-10 @ 17:21:41
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0