Känslan av att kvävas

Jesus vilken dag! Den började med att jag vaknade i ren panik, jag höll på att kvävas och sen hostade jag nästan tills det började blöda. Jag drömde om ett bröllop med en massa brudtärnor och jag hade samma turkosa färg på min klänning som bruden. Sen började en marsalk (heter det så?) nysa och jag och en till tärna började skratta jättemycket mitt i bröllopet. För att undvika massa pinsamheter så hoppade jag ner från scenen där bröllopet höll till och precis innan jag landade så vaknade jag till med ett ryck. Jag kunde inte andas! Det kändes som att jag hade satt tungan i halsen, så sjukt läskigt.

Jag försökte somna om men det gick lite sisådär med det. Lyckades ta mig till föreläsningen någorlunda pigg fram tills det att föreläsaren öppnade munnen. Han i sig var hur skön som helst men föreläsningen var inte speciellt intressant, men den funkade.

Innan jag stack till gymmet blev det en OTROLIGT god soppa från Nordisk Espresso.

När jag kom hem så upptäckte jag att jag har sprungit runt hela stan med ett håll på tightsen precis vid rumpan. Jag hängde in min jacka på en krok i badrummet och har 7 par skor vid ytterdörren. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0