Idag har jag känt mig sliten både mentalt ...

Idag har jag känt mig sliten både mentalt och psykiskt. Jag börjar känna att jag bygger upp mina mentala murar igen, som att jag inte riktigt kan låta någon komma för nära... Jag blir besviken på mig själv för att jag gör såhär. Jag antar att jag egentligen bara är moloken för att jag somnade och vaknade på fel sida idag. Det är sånt som händer och ibland får man väl känna sig nere? Något som jag också är rätt så trött på är att vara en fattig student. Även om jag måste erkänna att jag lever rätt så lyxigt (jag och Cornelia var nära på att ta in på hotell igår bara för att vi inte orkade ta oss hem. Nu ångrar jag att jag inte gjorde det). Hur som helst så skulle det vara skönt med lite pengar i fickan så imorgon hade jag tänkt försöka söks jobb. Vi får se hur det blir med den saken! Nu borde jag sova innan jag säger fler deprimerande saker! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Puspus

Söka jobb? Hmm.. glamourmodell? Kanske lite jobbigt att ha Bingo stirrandes på dig så om inte annat kan du ta jobb som bara väldigt snygg. Funkar också (Y)



Mindre nere? :D

2011-03-07 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0