friska vindar

Solen skiner och det är 12 grader ute (enligt mina källor, sen vet man ju aldrig), är det våren som är påväg? Eller är det att hoppas förmycket, kanske borde jag ge vädergudarna lite mer tid att ge oss den vår och sommar vi alla vill ha. 

Men med alla vårkänslor i kroppen så känns det inte mer än rätt att öppna ett fönster på vid gavel, sätta på skön musik och städa. Det är dags att göra i ordning skrivbordet så att jag har någonstans att sitta och studera/jobba vid. 

Det blåste precis in en frisk vind; det LUKTAR vår. 

Med håret i en stor knut och ett par shorts på benen så tänker jag ta mig an den här dagen. När jag är klar med städandet så ska jag hoppa in i duschen och unna mig själv ett hemma spa och sen blir det till att göra sig redo för kvällen och eftersläppet på introgasquen. Åh vilken underbar dag det här är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0