Regn, film, plugg, jobb, dejt

Slappaste dagen hittills! Vädret tilllåter inte mycket mer än att krypa in i myskläderna och bara kolla på film. Jag har även försökt plugga lite. Jag har gjort en 6 sidor lång lista på vad jag ska sammanfatta och plugga på. Det tycker jag är rätt så ambitiöst. det är förvisso inte mycket för världen men bara att jag har kommit igång är värt guld. Haha. 

Och imorgon är jag inbokad för att gå lite information om ett ev. nytt jobb inom marknadsföring. Nu händer det grejer här i livet. I like it. Troligtvis blir det inget av det eftersom jag inte kommer kunna jobba på heltid i och med att jag pluggar och då är det skönt med flexibla tider. Men det är ju värt att lyssna på vad dom har att säga, eller vad tycker ni? Nåja, det är alltid bra med lite kontakter. Tänka sig vad många man kan skaffa när man är ute och festar i stockholm. 

Nej, nu ska jag klä på mig. Plugga lite till och sen ev. åka och möta upp bästaste. Våra dejter är lite utav det som keeps me going.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0