Humor så in i helvete

Jag sitter hemma hos min favorit-Cornelia som just nu ligger och sover i sin säng. Och som den fantastiska vän jag är så låter jag henne sova i en halvtimme till innan det är dags att väcka henne och bege sig mot Täby Centrum. Nu kanske ni undrar vad jag ska göra där? Jo, jag ska köpa presenter till min älskade Jennifer som fyller år imorgon! the big 20!
Så hur underhåller jag mig själv? Jo, jag sitter och leker i photo booth och tar en massa knäppa bilder på mig själv! Det är så sjukt roligt! Hahah. Men med tanke på att jag har skickat några av dessa bilder till Jen på FB så finns väl risken att jag inte har någon pojkvän kvar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0