ett skratt förlänger livet

och efter idag kommer jag leva tills jag är 1000 år gammal. Jag har haft ett leende på läpparna hela dagen och hur underbart är inte det? 

Och igår var det midsommar. Det firades med några utav dom bästa, kunde faktiskt inte ha fått en sån mycket bättre dag faktiskt. Först bjöds det på lyxig midsommarlunch hemma hos Cornelia. Och när jag säger lyxig så menar jag lyxig med gåslever och champange. Gåslevern föll mig inte direkt i smaken, men nu har jag i alla fall provat! Det är det som räknas. Sedan begav vi oss hem till Jen och mötte upp resten av the gang. Å så kul jag hade! Grillning och skratt, kan det bli bättre? Svar: Nej. 

Så tack för en fantastisk helg såhär långt! Självklart är det ett flertal personer som saknades, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0