Vilja,våld och vaseline

Jag lyckades powerwalka i en timme, det kändes rätt så bra! Även om jag kunde ha tagit i lite mer så är det faktum att jag kom ut det som räknas. Efter promenaden gick jag och Jen till Café 60 där jag avnjöt en helt okej rissoto med kyckling och massa annat gott. Efter det så har jag bara chillat här hemma.

Funderar på om jag ska ta och försöka städa upp lite i rummet, det börjar bli rätt så stökigt. Det är mest kläder som ligger lite här och var så det borde inte ta sån lång tid att städa upp, men vi får se hur jag gör. Kanske fixar det imorgon innan jag träffar D (som för övrigt missade sitt plan idag). 

Nu sitter jag och försöker plugga lite, men det är så mycket! Jag vet seriöst inte hur jag ska hinna klart med allt, lära mig det + en till kurs på en månad. Men det går... det måste gå. Vilja, våld och vaseline. Jag måste börja sitta morgon till kväll med den här skiten. Nu har jag slappat mer än vad jag förtjänar. dessutom har jag en rapport som måste bli klar... Det var nästan bara ett år sedan den gjordes första gången. Haha.

Well, good night darlings! 

Ps, skickar med en härlig bild på mig, amanda och Carro! (hur lyckades jag inte få en bild med dig sandra?)


Kommentarer
Postat av: sandra

Jaaaaaaaaa jag vet inte, känner mig lurad! :( Du tycker inte om miggg ... hööh :D

2011-07-13 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0