Tre bilder och 191 ord

Tre bilder som alla är tagna med min helt värdelösa webcamera. Kärt återseende mellan mig och Cornelia, man kan tro att vi inte har träffats på en månad men egentligen är det bara en vecka. Sedan en bild på mig, i motljus, där jag uttrycker min kärlek för att åter vara tillbaka i Solna. KI i huddinge är okej, men det slår inte Solna. Så är det bara. Och vad gör jag i skolan redan kan man ju fråga sig? Jo, pluggar... åtminstone försöker plugga. Tredje bilden visar hur nöjd och belåten jag var efter att ha sett Pottan (dvs. Harry Potter). Det visar även på en grymt snygg sminkning av Adél.

Tänk om man kunde ha någon som sminkade en varje morgon... Skulle inte det vara skönt? Jag skulle kanske kunna nöja mig med att kunna sminka mig själv, men det slutar alltid med att jag ser ut som en panda. Oavsett hur ljusa färger jag använder. 

Nu ska jag sova för imorgon väntar ännu en dag med plugg, den här gången ska jag verkligen plugga. Mindre än en månad kvar innan tentan, hej ångest. 

Over and Out
- My



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0