Steatorrhoea, vin, tacos och gävle

Nu är jag framme i Gävle och har varit det i några timmar. Jag har spenderat dagen med att äta tacos, plugga och dricka lite vin. Jag sitter fortfarande och försöker beta av så mycket av min checklista inför tentan. det jag gör är att jag skriver sammanfattningar om allt jag ska kunna. Det är en metod som verkar fungera för mig. Men vi får se! Nu ska jag fortsätta min sammanfattning av Steatorrhoea, kul va? 

Jag har förövrigt hittat ett riktigt gott budget vin. Jag brukar vara väldigt kräsen när det kommer till röda viner men det här vinet från Italien är excellente! Mauro Primitivo för ca 60 kr, inte helt fel. Jag har druckit mig rätt så mätt på cider och söta drycker så vin sitter helt perfekt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0