Plugg på riktigt

Medan Cornelia ligger och sover så sitter jag som spikad framför datorn. För första gången på länge så känns det som att jag fattar det jag pluggar. Jag kan verkligen inte allt men jag kan se kopplingarna och på någotvis ändå förstå vad som händer i de olika reaktionerna. Det känns bra. Om det fortsätter så här så kanske jag till och med klarar av min tenta (i alla fall den första). Jag har suttit och skrivit och ritat i paint sen åtta- halv nio imorse, hur sjukt är inte det? Jag var tvungen att hoppa på ett flyg ut ur landet för att klara av att plugga. Haha, jag behöver söka hjälp! 

Men det är riktigt kul! Jag ska skriva lite till, sen ska jag sminka mig och göra mig redo för en tripp in till stan. Det var även tänkt att vi skulle åka till Paris imorgon, men det blir tyvärr inte av. Jag känner att min ekonomi inte riktigt tillåter att leva ett lyxliv utöver det normala. Så det blir en hel vecka i Belgien istället. Vilket inte är helt fy skam det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0