hope

Nu sitter jag hemma hos Cornelia och försöker skriva lite om glykolysens reglering. Kanske inte det jag helst skulle vilja göra en realtivt solig dag som denna. Men det måste göras så det är bara att bita ihop och se glad ut antar jag... Lets face it, det kunde ha varit värre! 

Jag börjar känna mig lite pressad. Min deadline för att bli klar med allt är på söndag (eller ja, måndag morgon när vi hoppar på flyget till Bryssel) och just nu ser det rätt så omöjligt ut. Men det är bara att bita ihop och göra det som måste göras! Som tur är så har både jag och Cornelia en hel del anteckningar från föreläsningar och försök till tentaplugg som jag kan använda mig av.

Så det ska nog gå. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0