en vecka och så många händelser

ÄNTLIGEN HEMMA i Stockholm! Eller, det har jag varit i några timmar men placerade mig precis i sängen. Det ska bli så skönt att kunna ligga utsträckt och sova ordentligt. Idag har jag varit riktigt sliten och känt mig lite febrig + hosta och snorig. Det känns ungefär som att bli förkyld efter 5 veckors konstant festande. Haha, så slut i kroppen. Men jag har haft en bra vecka i min kära hemstad. Jag började veckan med Tacos, vin och tv-tittande. Dagen efter spenderades med min externa familj, haha. Det var så kul att se dom!

På onsdagenfick jag tid med mina brudar, även om det inte var mycket tid. Det blev några rundor på stan med Sandra innan Amanda kom ner. Då blev det ytterligare några rundor och sen lite chill på en parkbänk. Sandra åkte och fiska och Amanda började jobba lagom till att Carro kom! Då blev det en massa fikande och sen lite cider nere vid vattnet, hur mysigt som helst. Efter cidern kom Anders och hämtade mig och vi kollade på sommarkväll. Playtones spelade och Nicke Borg var där. MUMS. 

Sen började festivalen. Och jag önskar verkligen att jag kunde säga att jag var delaktig från första sekunden till den sista, att jag gjorde allt det man ska göra på festival och att jag hängde på campingen och festade med alla. Men det gjorde jag inte. Jag såg de band jag tyckte om, satt i öltältet med Tessan och pratade under de spelningar som inte föll oss i smaken. Jag träffade en massa folk jag tycker om och fick kramas lite med dom. Jag åt langos + en burk cola för 95 kr, jag höll på att dö av vätskebrist då jag vägrade köpa vatten för 20 kr. Men jag hade kul, så sjukt kul! I lördags var till och med Anders med och festivalade med mig! Ja, jag gick på festival med min fader. 

Men jag vill tacka alla som faktiskt såg till att min vecka i Gävle gick att överleva! Kanske kommer jag tillbaka inom 6 månader, det tåls att se! Haha. Jag avslutade min vecka med en Pizza innan jag hoppade på upptåget ner till stockholm. Sprang förbi Jen en snabbis och nu ligger jag här, utmattad och nöjd.

Kommentarer
Postat av: sandra

var kul att ses igen, du får låta bli att vänta 6 mån varje gång du kommer hem ;) pusss älskling

2011-07-11 @ 11:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0