Bryssel

Jag är så himla trött... Jag får bara svårare och svårare att somna för varje natt som går. Efter ett tag så blir jag helt panikslagen över värmen och över det faktum att min hjärna inte vill sova! Jag lyckades i alla fall somna lite halvhjärtat vid sex-tiden imorse och vaknade halv nio. Så nu går jag på högvarv med hjälp av redbull! 

Jag börjar förstå tjusningen med att gå upp rätt så mycket tidigare innan man ska åka någonstans, för satan vad saker man hinner med, haha. Jag brukar alltid lika och sova fram tills typ 15 min innan jag ska hoppa på bussen. Nu sitter jag hur som helst här och väntar på att klockan ska slå 11 så jag kan få packa ihop mina saker och hoppa på bussen mot centralen och sen Arlanda! 

Ciao belles! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0