Long time no see

Hej! Jag kom precis innanför dörren och nu börjar det bli dags att packa väskan. Jag åker nämligen till Uppsala övernatten och ska fira älskade shorty! Det ska bli så kul att äntligen få träffa henne och Katja igen, det har gått på tok för lång tid! Nu är det enda dilemmat vad man ska ha på sig ikväll... Vi ska tydligen till ett ställe som heter Fame och säljer skitdyra drinkar... haha. men det blir kul! 

jag har även köpt en kursbok idag, betydligt bättre än den jag redan har. Nu hoppas vi på att jag fixar den här kursen och AOK utan större problem. Imorgon när jag kommer hem igen så ska jag sätta mig och plugga. Jag tänker inte skilja mig från Fessenden fören jag kan skiten! Jag blir galen på att jag inte har skrivit tentan och ännu mer galen över att om jag inte klarar den i februari så måste jag göra den i Augusti och klarar jag den då så måste jag ta uppehåll tills det att kursen är över. Mysigt va? Men det är lugnt, lurre, lunch. Haha.

Nu ska jag dyka in i dusch och garderob! Önska mig lycka till! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0