just put a gun to my head.

fan vad trött jag är. Nu blir det till att packa väskan inför imorgon så att jag inte behöver stressa runt som en galning och sen blir det till att bädda ner sig själv i sängen. Morgondagen kommer bli lång, det känner jag på mig. Först är det projektarbete i skolan och det kommer garanterat leda till kaos och efter det så ska jag dra med mig Anoscha till SU och plugga lite kemi. Jag måste verkligen skärpa till mig nu. Jag får inte misslyckas på den tentan. Och nu är det mindre än en månad kvar tills jag ska skriva den. Annars blir det i sommar, men det skulle bara leda till en massa kaos.

Men det är så svårt att försöka sålla ut det viktigaste när det är så mycket. Och speciellt när hälften bara är skittråkigt. Jag tycker att det är intressant med faktan, men det andra är så sjuukt tråkigt att jag nästan bara blir deprimerad. Jag läser men det försvinner lika snabbt. Men viktigaste är nog att lära sig alla reaktioner, kanske kan man plocka några poäng på tentan till det. Men först har jag en dugga att klara av. Hela AOK kursen får mig att må som på bilden nedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0