Bang,bang boomerang

Shit vilken vecka! Det var så grymt roligt hemma hos Anna och helst av allt skulle jag nog velat stanna kvar i en månad eller två. Vi har badat, bastat, kastat oss i snön, lekt med hundar, bastat lite mer, kollat på film, skrattat, spelat och skrattat. Vi har så sjukt många galna bilder från hela veckan, varenda lilla detalj är arkiverad, haha. 

Igår kom Adde hit och vi stack på bio med Nico. Sen blev det ett kort stopp på Dovas och därefter hem till Nico där vi alla däckade, mest Adde. satan vad jag skrattade. Haha.

Nu sitter jag hemma och ska börja göra mig klar för att bege mig ner på stan och möta upp Adde, Nico, Anastacia och kanske Jen. FunFun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0