vardagslyx

Jag unnade mig själv en timme i duschen med kokhett vatten, hårinpackning och ansiktspeeling. Som ett avslut smörjde jag in ansiktet med ett prov från en av Diors ansiktskrämer och det är nästan, nästan så att jag är sugen på att köpa den. För satan i gatan vad skön den är mot huden! men är en bra ansiktskräm värd 600kr? Det är den stora frågan. 

Nu ska jag hur som helst lägga mig ner i sängen och läsa en bok, sen ska jag sova den första natten på länge utan mardrömmar och stress. Jag vet inte varför men jag har haft en hel del av dom de senaste tiden, i närvaro av andra är dom inte lika påträngande men likväl känner jag av dom på morgonen när jag vaknar. Värst är det när jag vaknar av att hjärtat rusar i 190 och det knappt går att andas. Jag avskyr när jag kommer in i dom här perioderna. 

Som tur är så är inte drömmarna bara skrämmande utan i efterhand kan de vara väldigt underhålland. Min favorit är nog nazister som bombar min bästa vän med popcorn och tyska soldater som skickar mig på ett tåg till en radioaktiv dusch som sa omvandla mig till en gnome i wow. Haha. Dom är brutala men har ändå en twist på dom som gör att de inte är lika hemska som dom skulle kunna vara. 

Men sovgott så länge vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0