It is a little bit funny, this feeling inside

Redovisningen gick bra idag och skolveckan börjar lida mot sitt slut, det känns bra. Det enda jag har kvar att gör imorgon är ett möte och en dugga. Duggan har jag inga förväntningar på så det tynger mig inte så mycket. Efter mötet så ska jag snabba mig hem och försöka göra mig snygg så att man ser skaplig ut när vi ska fira älskade, vackra, gulliga, skrattande, flummiga, glada, söta Donia! Haha. Det verkar som att vi ska dra till Lobby och testa vår lycka! Det kan nog bli riktigt kul faktiskt, dock blir det nog mest vatten för min del. Ekonomin tillåter inte så mycket mer. 

Men som sagt, kul att slappna av efter en sån här vecka! Kan behövas om inte annat! Nu ska jag sätta mig ner och skriva av lite anteckningar som jag har fått låna av älskade, vackra Anna och om jag har tur så kanske dom tar mig över dugga-tröskeln. Gudarna ska ju veta att hennes anteckningar har räddat mig förut, haha. 

Puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0