Ett inlägg till dig Gustav

Imorgon klockan tre smäller det, då är det jag, Anna, Gustav och resten av skypegruppen som ska ta oss an skridskor i kungsträdgården. Jag känner på mig att jag kommer förlora varenda ben jag har i kroppen och min svanskota kommer aldrig vara den samma igen. Men det kommer bli en gruppdejt att minnas förevigt! Jag hoppas bara att vädergudarna är snälla mot oss, speciellt med tanke på att tunnelbanan vid mig inte fungerar under helgen och om det är snökaos så blir jag ledsen. 

sen vill jag bara meddela er alla att det här inlägget är speciellt tillägnat Gustav, min trogna stalker och vän. Gustav imorgon ska vi äga på isen!

Nu ska jag ta mig an My sisters keeper och en chokladboll och massa saft. Jag försöker få upp en hel del glukos till hjärnan innan den exploderar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0