krångel med blogg.se

Jag har försökt hela dagen att uppdatera från mobilen, men det har bara krånglat. Väldigt typiskt. Hur som helst så har jag haft en rätt så skön dag idag, det är inte mycket som har hänt men lite aktiv har jag varit allt. 

Jag vaknade rätt så sent, skulle egentligen gå upp samtidigt som Amanda och sätta mig och plugga hela dagen. Hon försov sig så det blev ingen frukost, där med lyckades jag sova som en stock fram till 12:30. Vaknade med andra ord lagom till att det började mörkna utanför fönstret. Det märks att jag håller på att bli sjuk för jag sover så tungt för en gångs skull och när jag väl vaknar så har jag inga problem med att vända på mig och somna om. Men trots detta så klev jag upp ur sängen och började plocka lite här hemma, diska och så tog jag bort överflödiga ljushållare som inte riktigt passar in at this moment. 

jag spenderade även någon timme med att försöka få igång min gamla iPhone 3GS som Amanda skulle få. Men efter att jag försökte göra en systemåterställning så dog telefonen och ville aldrig starta. Så efter cirka 24h lyckades jag alltså idag få igång den igen. Snacka om lycka! Så nu är Amanda en telefon rikare! 

När Amanda hade kommit hem från le school så gick vi till plantagen (hej, förädare nummer ett. Jag som jobbar på blomsterlandet och allt) som bara ligger 10 min gångavstånd härifrån. Vi fick oss en liten promenad och med mig hem fick ett julblommsarrangemang följa med och A fick med sig en silverlykta och en förlängningssladd som vi så länge har letat efter. Så nu lyser stjärnan och blomman blomstrar för full! 

Jag har även hunnit med en grundlig städning här hemma med dammsugning och avtorkning av golv. Känns bra att få undan allt och verkligen få rent allt. Hittade en vinfläck under sängen så nu är den borta också, haha. Imorgon ska det tvättas, pluggas och spelas laserdome! Det kommer bli så jäkla bra! 

Nu ska jag dyka ner i sängen och köra en omgång Wordfeud med Amanda! 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0