Kemi

"You will never learn how to solve problems by just reading a book. You must try, and fail, and try again. You must learn from your mistakes. You must get frustrated when you can’t solve a problem. That’s the learning process. The worst thing you can do is to read through the solutions manual and think that you now know how to solve problems. It doesn’t work that way."
Så börjar inledningen till en kemibok som Cornelia hittade och mejlade över till mig. Jag är kär. Hur sinnessjukt är det inte att jag knappt kan sluta och läsa en kemibok? Tänker sitta och läsa den ett tag innan herrn kommer och ska kolla på film. 

AH, jag är så glad. Kanske kan man lyckas med den här kursen också. Det vore rätt så skönt. Imorgon blir det till att gå upp tidigt och plugga! Nu har jag fått tillbaka mitt jäklaranama igen. Haha.

Kommentarer
Postat av: A

:)) Lycka till. Kramar

2011-12-28 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0