Träningsvärk to a whole new levle

Har någon av haft ryggskott och/eller inflammation i ryggmusklerna? Kombinera dom två så har ni mig just nu. Min träningsvärk är så enorm att jag knappt kan sätta mig ner på toaletten och ännu mindre resa mig ur sängen utan att försiktigt hasa mig ner. Nog för att jag alltid har haft hälsa/kondition och styrka som en 80-årig dam som levt livet lite väl entusiastiskt, men nu har jag hållning som en också! Det enda som saknas är de 10 katterna och jag skulle vara en crazy old catlady. 

Inte nog med ovanstående, idag har jag sovit bort hela dagen också. Dvs en massa timmar som jag kunde plugga på. Jag måste försöka ta igen det. Dumt att sova till halv ett några dagar innan en tenta som man inte kommer klara av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0