Tenta

Jaha, då sitter jag har igen, timmarna innan min tenta i medicinsk Biokemi. Det ska bli så jäkla skönt att få den överstökad oavsett om jag klarar den eller inte. Jag hoppas för allt i världen att jag i alla fall lyckas skrapa ihop så pass många poäng att jag får ett Fx- vilket innebär att jag får göra några uppgifter hemma med litteratur till hjälp, så att jag kan få ett E.

Igår och i förrgår var jag så nervös och ARG att jag satt och studsa upp och ner som en galning. Men det har lagt sig nu och jag känner mig förvånansvärt lugn, haha. Vilket antagligenä kommer försvinna samma sekund som jag sätter mig på bussen.

Jag har bara en sak jag måste kolla upp innan jag är redo att skriva tentan, i förebyggande syfta, haha. Wish me luck, or break my leg!

Kommentarer
Postat av: A

Håller tummarna:) Tror på dig:)

2011-08-15 @ 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0