Nothing to do

Jag är inte vad med att inte ha något att göra, att verkligen vara helt fri från moment som måste genomföras eller tankar som tvingar en att göra saker. Idag är tenta nummer ett gjord och jag valde att ta en hel ledig dag innan jag började plugga till nästa. Det kan i och för sig vara dumt då jag bara har en vecka på mig. Men något andrum måste man väl få? Så jag tog det där andrummet och inser att jag inte är van med att bara kunna sitta och stirra så jag började städa. 

Nu när jag har städat klart och alla väggar är renputsade med mina bara händer så funderar jag på om jag kanske borde ta och plugga lite. Så mycket för den lugna stunden. 

Angående tentan: Jag är nöjd över det faktum att det gick bättre än förra gången, men jag tvekar som vanligt på att jag kommer klara den. Det är helt enkelt för mycket och allt är så djupgående. Alla säger alltid till mig "du får ta och sålla ut det viktigaste, allt kan trots allt inte komma på tentan", men i den här kursen så kommer allt på tentan. Det leder till kaos i min hjärna. Jag hoppas verkligen att jag lyckades få Fx så att jag kan få en extrauppgift och sen bli godkänd men jag tänker inte hålla tummarna. Nu är jag bra glad för att den berömda tentaångesten är över. Eller ja, fram tills nästa vecka ;) (ja, jag gjorde precis en smiley). 

Annars har jag rätt så tråkigt. Så vi får se om jag kanske lägger mig och sover innan klockan hinner slå åtta, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0