Live your dreams, life is waiting for you

Varje gång någon berättar om deras storslagna planer, om hur de har tänkt flytta utomlands i ett år eller bara resa dit dom vill så är det något som växer i mig. Jag vill också. Varje gång någon pratar om det så är det som att dom pratar om mina drömmer och ska leva det liv jag egentligen vill leva. 

Jag vill också ut och resa. Åka till Australien och lära mig surfa, se världen. LEVA. 

Jag försöker alltid tänka ''snart My, snart är det din tur''. Efter jag har utbildat mig, skaffat ett jobb och samlat ihop lite pengar så kan jag börja fara runt. Men är det verkligen så? Jag kommer ha ett jobb att anpassa mig till och innan man vet av det så kanske jag sitter där med 5 barn och en man som har lämnat mig.  Haha okej det var en tragisk tanke.

Nej men för sjutton. Vad är det jag vill säga egentligen? Jag är så upptagen med att drömma att jag ibland glömmer bort att leva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0