bliss

Idag blev det en heldag i sängen, en sista chans till att verkligen ladda batterierna innan skolan börjar. I samband med att jag läser immunologi-kursen så ska jag även tenta av en dugga i kemi, jobba och springa på en massa möten (ibland är jag lite för engagerad i allt som händer runt omkring mig, men jag älskar det). Men jag har aldrig varit mer redo för det. Det ska bli så kul!

Det tog ett år för mig att på någotvis komma på hur jag ska ta mig igenom dagen och klara av alla uppgifter. Nu i våras spenderade jag största tiden i sängen i hopp om att glömma dagen istället för att resa mig upp och ge mig fan på att klara av den. Men nu räcker det, nu gäller det. Om det är något som man inte har råd att misslyckas med så är det utbildning och jobb. Som tur är så har jag alltid mina fina vänner vid min sida som stöttar mig.

Nu ska jag lägga in alla mina föreläsningar och möten i kalendern och sen ska jag kolla på vänner. Jag kan knappt vänta tills skolan börjar imorgon, det ska bli så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0