hammaren och mitt huvud

Gud vad jag avskyr migrän... självklart ska jag slippa bakfyllehuvudvärken men få migrän istället! Det gör så jäkla ont! Jag måste gå och lägga mig och sova nu, försöka samla lite krafter tills imorgon så att jag orkar med föreläsningar och två möten. Det är bara att kliva upp klockan sju och nicka och le! Finns ingen anledning till att sura, haha. Sen måste jag börja plugga, har omtenta på fredag och om jag inte klarar den så kommer jag bryta ihop totalt. 

Puss på er så länge och hoppas att ni alla är fria från den underbara känslan av ett huvud som ligger i kläm mellan en hammare och ett städ (visst heter det så?).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lider med dig. Vet så väl hur det känns. Hoppas det känns bättre i morgon. Kram

2011-04-03 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0