you'll be fallin in love

Gävle = drama
Jag tror att det är bäst att jag håller mig borta från den här staden och de flesta utav invånarna, haha. Det var någon som sa innan jag flytta ''Fan My, snacka om att du rör till det innan du flyttar och sen bara lämnar det!!''. What can i say, it's complicated. Haha.

Anywho! Nu ska jag klä på mig (nej, jag har fortfarande inte gjort det) och invänta moder jord. Vi ska nämligen göra sällskap till vallokalen som ligger fem steg utanför mitt fönster. Jag måste även höra av mig till Nico så jag kommer in i rummet. Skulle vara jobbigt om jag måste åka till KTH och hämta nycklarna. Uhh. 

På tal om något annat så hade jag en jättemysig dröm inatt! Helst hade jag inte vaknat, men någon gång måste man väl ta sig tillbaka till verkligheten, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0