Vad gör ni vakna så här sent? Haha, det...

Vad gör ni vakna så här sent? Haha, det är helt sjukt hur trött man blir som student! Aldrig har det väl hänt att jag har ens varit trött innan två på natten? Nu klarar jag knappt att vara vaken till tolv, haha. Men det är väl kanske bra också? ;) jag sitter nu och funderar på att ge upp för idag, ni vet hur det är när man bara står och trampar på ett och samma ställe! Men imorgon måste. Jag bli klar för då ska rapporten in minsann! Haha, det löser sig nog. Det är ändå skönt att vi bara kan få godkänt som Max, det minskar pressen lite. Jag kan ju även meddela er att tågresan idag gick betydligt mer smärtfritt än i fredags! Nu väntar jag bara på besked om Carro kommer till Gävle i helgen, då vet ni vart jag kommer befinna mig. Jag vill bara ut och dansa( sen när började jag tycka om det) och ha kuuuuuuuul! Orkar inte med skolan/drama eller idioter och allt däremellan! Nej, nu ska jag inte vara sån! Det är faktiskt kul med skola! :) Men nu ska jag lägga mig och läsa en vanlig bok! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0