Nono

Jag tycker om hur bloggen inte vill ladda upp mina inlägg från mobilen (känn den ljuva känslan av ironi). Igår kom i alla fall Adde fram till Stockholm och vi satt upp till SENT och pratade om allt mellan himmel och jord. När jag väl insåg vad klockan var så var det bara att hoppa ner i sängen med Nico. Jag tvingade Adde till att ta min säng, lite behagligt lär han väl få ha det?

Tyvärr så somnade alla innan mig så på min vänstra sida hade jag Nico och hon lät som snabba bilar som susade förbi och på min högra sida lite längre bort hade jag Adde, han lät som en buss som brummade fram. Det hela slutade med att jag lade mig ner på golvet med kudden över huvudet i ren strejk och utmattning. Haha, det måste ha sett så dumt ut! Huvudsaken var ju att jag kom upp i morse och det gjorde jag!

Vi hade labb idag i skolan och min grupp gled igenom det hela med glans och fick sluta lite tidigare. Det resulterade då i att jag nu har en lucka på lite mer än två timmar innan jag börjar igen. Det är bara att tacka och ta emot! Hade tänkt sätta mig ner och skriva lite om Serinproteaser och ''från gen till funktionell protein''. Inte så svårt, det jobbigaste är att komma igång.

Men nu måste jag sluta pladdra här. Kastar väl in ett till inlägg ikväll (jag kommer antagligen ha skittråkigt på tåget) eller innan det är dags för mig att röra mig mot min grupp. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0