Hej vänner! Hur står det till med er? Ja...

Hej vänner! Hur står det till med er? Jag är precis på väg ner under täcket och ska vila mina ögon som inte alls hänger med. Jag börjar misstänka att jag behöver läsglasögon, hm... Jag tvekar på att jag kommer passa i det! Det är skitsnyggt på andra men troligtvis inte på mig. Jag skulle bara se ut som en liten flicka som försökte se vuxen ut, hm. Vi får se hur det blir! Imorgon har jag redovisning om serinproteaser. Även om jag inte alls har pluggat (dum som jag är) så känns det helt okej! Det chockerar mig! Många av er vet hur jag brukar vara inför en redovisning. Totalt sönderstressad och redo att fly landet. Men nu känns det ok, haha vi får se hur jag känner imorgon! Men jag borde nog sova nu. Jag har ställt klockan på halv sju i hopp om att hinna göra allt jag behöver göra innan jag åker till skolan och sen till Gävle. Jag förstår inte hur det kommer sig att jag åker dit hela tiden... Men nu är det sista helgen på ett tag, hoppas jag! Vi får se hur det blir när jag ska flytta. Nej, sömn var det! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0