Hej vänner! Hur står det till? Jag sitte...

Hej vänner! Hur står det till? Jag sitter på tåget hem ni, det är smockfullt! Folk står upp för att få plats. I överlag har jag haft en bra och lugn kväll. Jag var lite smått skoltrött och panikslagen inför tentan igår. Det är bara en vecka kvar innan man ska infinna sig i skrivsalen. Det känns inte speciellt bra just nu... Att ha fritid den kommande veckan kan man ju bara ta och glömma. Jag ska låsa in mig i lägenheten och försöka fatta allt. Ett lycka till skulle vara på plats just nu. Nu ska jag fortsätta läsa på om lymfsystemet (som för övrigt inte är speciellt svårt att fatta), men ni får ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till hjärtat, du fixar det!

kram

2010-09-26 @ 18:03:01
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com
Postat av: A

LYCKA TILL VÄNNEN!!!! :)))

2010-09-26 @ 22:17:42
Postat av: A

LYCKA TILL VÄNNEN!!!! :))

2010-09-26 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0