You my love

På fredag kommer min älskade Amanda! Det beskedet såg verkligen till att få mig på bättre humör idag. Det kommer bli så kul! Jag ska se till att plugga ordentligt nu i veckan till duggan så att jag verkligen kan umgås med henne. 

Idag kommer även Adde till Stockholm, förvisso stannar han bara i 40 min. Men vad gör man inte för att få snacka lite skit med sin bästa killkompis! Det var så länge vi sågs också. Haha, jag börjar nästan känna mig lite isolerad har i Stockholm, fast just nu har jag ingenting emot det! 

Jag har i alla fall kommit fram till vad jag tyckte om gårdagen och jag är nöjd. Jag hade jäkligt roligt under de bra stunderna och det är dom som räknas eller hur? Suck it up. Men nu ska jag kanske ta och leta reda på lite vettiga kläder så att jag inte ser helt sönderfallen ut när jag träffar Adde. 

Vi kommer antagligen höras mer under dagen, annars så får väl alla ha det så bra.

Bilden är på mig och vackra amanda under studentdagen, närmare bestämt champagnefrukosten! 

Kommentarer
Postat av: Mandi

VA SNYGG DU ÄR MY

2010-10-25 @ 17:39:16
URL: http://supermandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0