Vintertid och ensamhet

Nu har min älskade Amanda åkt hem! Det ska bli skönt att få sova ensam i sängen, men riktigt tråkigt att vara ensam! Så jag ska ta ut mina ensamhetskänslor på Adde nu när han kommer med tåget. Eftersom att det var så länge sedan jag såg honom så tänkte jag att vi kunde ses idag mellan hans tågbyte. Det enda negativa med det här är att jag måste sitta på centralen till halv åtta (jag har varit här sen halv fyra) men det gör inget! Kan lika gärna plugga till duggan som jag inte kommer klara av. Det är så förbannat tråkigt att bara sitta och läsa rakt upp och ner... Är det bara jag som inte riktigt känner mig tillfredsställd med att det är vintertid nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0