Värdig?

Haha, jag är helt mållös! (det händer inte ofta)... Efter en promenad med Anastacia genom gamla stan så har vi kommit fram tillatt vi inte ens är värdig marken som många män står på, haha. Imorgon funderar jag på att köpa vantar och mössa, seriöst? Vantar och mössa!? Hur kunde det bli så kallt så snabbt? Fast det kan ju vara mysigt det med :) Jag känner att jag vill gå och titta på hockey... Inte för att jag fattar vad som händer på isen eller så, men det skulle vara kul! Jag kom ihåg en match mellan Sverige och Kanada för något år sen (typ vm, os eller? Haha) och Sverige förlorade. Jag har nog aldrig varit så arg i hela mitt liv! Haha, jag minns att jim knappt vågade prata med mig efter den matchen! Jag tänker se på det hela som att jag är en väldigt charmig människa som bara vill Sverige det bästa! Haha. Men nu ska jag ladda mobilen och läsa en bok eller nå! Sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0